Kezdőlap > Azure, fun > “Kaptam a minap egy levelet” – Azure Team…

“Kaptam a minap egy levelet” – Azure Team…

2012. december 28. péntek Hozzászólás Go to comments

No! Én sose voltam jó se fogalmazásból, se helyesírásból de most úgy érzem picit én is fricskázhatok. Kaptam egy levelet a Windows Azure Team-től, és ez annyira jól sikerült, hogy muszá(pontoselipszilonosjé) megosztanom veletek.

Tisztelt Ügyfelünk!

Azért vesszük fel Önnel a kapcsolatot, hogy biztosíthassuk, megfelelő támogatási lehetőségekkel rendelkezzen a támogatási igényeinek jövőbeni kielégítéséhez.

A múlt hónapban bejelentettük a Windows Azure támogatási modelljének változásait. Annak érdekében, hogy az ügyfeleink könnyedén áttérhessenek az új folyamatra, a Microsoft díjmentes Standard szintű támogatást biztosít 2012. 12. 31. napjáig. Most, hogy már 12. hó van, reméljük, elég ideje volt annak biztosítására, hogy megfelelő támogatási lehetőségekkel rendelkezzen a támogatási igényeinek jövőbeni kielégítéséhez

A Google (akarom mondani) Bing translate még nincs a helyzet magaslatán.

De komolyan, engem az se zavar, ha helyesírási hibák vannak benne (legalább látszik, hogy dolgoztak vele) de ez azért ciki.

A levél:

image

Kategóriák:Azure, fun Címke: ,
  1. 2012. december 28. péntek - 10:26

    ÁU 😀

  2. 2012. december 29. szombat - 06:28

    Épp most teszteltem a tudásbázis cikkek gépi fordításának eredményeit. Mit mondjak, kellett hozzá az angol eredeti.

  3. Ádám
    2013. január 3. csütörtök - 09:38

    Nem lehetne a gépi fordítást közösségi alapon javítani? Arra gondolok, hogy volt régebben az MS-nek egy projektje (ha jól emlékszem wikibasha), aminek a segítségével le lehetett fordítani a wikipedia cikkeit. A fordításokból meg tanult a Bing Translator. Ha lenne ilyen pl. a tudásbázis cikkek fordításához, akkor két legyet lehetne ütni egy csapásra.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

