Kezdőlap > Windows 8, Windows Store > Windows Store

Windows Store

2012. május 10. csütörtök Hozzászólás Go to comments

Vége lett a Windows 8 Code Campnek. Jó magam a Windows Store-t és annak felhasználásáról (API) beszéltem. Bár két helyszínen Egerben és Debrecenben a XAML-t is én tartottam.

Ha valaki kiváncsi a Windows Stora akkor a budapesti előadás videóját itt megtekintheti

image

Az előadás prezentációját innen lehet letölteni.

Reklámok
  1. laci hornyacsek
    2012. május 10. csütörtök - 11:35

    Ha én ilyen szinten lennék, mi te, és előadnék nem pár embernek, akkor azért ügyelnék arra, hogy a diák helyesírási hibáktól ne hemzsegjenek.

    Mennyire nehéz megoldani, hogy a párodnak, a szomszéd feleségének, vagy akinek akarod, odaadnád a prezentációd, hogy fussa már át legyen kedves, és ha talál benne helyesírási hibákat, akkor javítsa ki, hogy ne legyen ciki?!

    Persze az értő közönség nyilván nincs azon a szinten, mint te szakmailag, tehát ők inkább a szakmát tanulgatják, és nem fogják észrevenni a szarvashibákat.

    De a helyzet az, hogy nem előttük égeted magad.

    Amúgy az anyag szakmailag jól össze van rakva, “teccik” 🙂

  2. 2012. május 10. csütörtök - 11:42

    Pedig átnézettem két emberrel is. :S

    Felsorolnád kérlek a hibákat, hogy javítsam. Köszönöm.

  3. laci hornyacsek
    2012. május 10. csütörtök - 12:02

    Két programozóval? 🙂

    Aki tud helyesen írni, olyan nincs a környezetedben? (Én nem tudok, csak ugatni).

  4. 2012. május 10. csütörtök - 12:07

    Nem 🙂 A volt barátnőm nézte át meg egy magyar szakos hallgató.
    Én nem tudok helyesen írni, ezért is nézetem át mindig mindenkivel…

  5. laci hornyacsek
    2012. május 10. csütörtök - 12:45

    Akkor még hallgassa a magyart egy kicsit a szakos hallgatód! 🙂 (Vagy mondja azt, hogy nem ér rá figyelmesen átnézni, és add oda másnak.)

    Sajnos én sem tudok helyesen írni (programoló vagyok), de azért az nem fair az anyanyelvünkkel szemben hogy alapvető nyelvtani szabályokkal nem vagyunk tisztában. Ezért próbálom elsajátítani az egybe- és különírás szabályait, mert szemmel láthatóan ez nem megy igazán az informatikában dolgozóknak.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

