Kezdőlap > Windows Phone 7 > Windows Phone 7 Marketplace Magyarországon

Windows Phone 7 Marketplace Magyarországon

2011. július 19. kedd Hozzászólás Go to comments

És végre elérkezett a nap. Elérhető az APP HUB Magyarországról. Immár kishazánkból is lehet Windows Phone 7-re alkalmazásokat rendesen fejleszteni és feltölteni a Marketplacre.

image

  1. 2011. július 19. kedd - 09:28

    Hatalmas LIKE!

  2. Zoli
    2011. július 19. kedd - 19:46

    Én kipróbáltam és nem működik sem Visa sem Master Cardot nem fogad el:
    Ez a fizetési mód nem engedélyezhető. Ellenőrizze, hogy helyesek-e az adatok, vagy használjon egy másik fizetési módot. Ha továbbra is megjelenik ez az üzenet, lépjen kapcsolatba a pénzintézettel.

    Van e olyan akinek sikerült már?

    üdv
    Zoli

  3. 2011. július 20. szerda - 00:29

    Szia,
    Nekem sikerült. Én cégként regisztráltam be. 18K -t vont le a HItelkártyámról (VISA) utána kb 1 nap volt míg approváltak. Most már aktív előfizető vagyok én is.
    Ismerősöm diákként regisztrált neki is sikerült. Bár olvastam én is, hogy voltak / vannak bizonyos regisztrációnál problémák.
    Dombornyomot kártyával próbáltad kifizetni?

    Attila

    • Zoli
      2011. július 20. szerda - 06:40

      Szia,

      Végre nekem is sikerült, végül dombornyomot kártyával, úgy látszik a virtuális kártyákat nem fogadja el a rendszer.

      Zoli

  4. Kiss Balázs
    2011. július 20. szerda - 08:52

    letölteni is lehet ? pl wp7 telefonra.

    • 2011. július 20. szerda - 09:10

      Én próbáltam tegnap, de nem lehetett még. Arra szerintem max 1 hónapot várni kell. De már jó uton haladunk 🙂

      • Zoli
        2011. július 22. péntek - 12:15

        Ha arra gondolsz, hogy studioból a telefonra rátölteni a fejlesztésed, az kb 24 órán belül nálam működött.

  5. Kiss Balázs
    2011. július 20. szerda - 09:17

    Ha esetleg tudni fogsz valamit ezzel kapcsolatban, légy szíves majd tedd közzé azt is. Köszi!

  6. 2011. július 22. péntek - 12:18

    Zoli :

    Ha arra gondolsz, hogy studioból a telefonra rátölteni a fejlesztésed, az kb 24 órán belül nálam működött.

    Arra gondol szerintem, hogy Magyar Live ID-val a telefonról Marketplace-t elérni. Az még sajnos nem megy.
    Am alkalmazást nem sikerült még beküldenem. Folyton hibát dob…

  7. Kiss Balázs
    2011. július 22. péntek - 13:19

    Ja, arra gondoltam, hogy a telefonommal letölteni MP-ről. Nem vagyok fejlesztő, csak egy felhasználó. Nincs kiskapu? Esetleg más live ID-vel?
    Ez a magyar LIVE ID-s marketplace elérhetőség mikorra várható?

  8. mrazzoli
    2011. július 27. szerda - 13:15

    Szia Attila! Cégünket regisztráltam fejlesztőként újonnan létrehozott magyarországi live Id-vel még múlthét csütörtökön. Jelenleg is az account status “Pending”. Szerinted még mindig a GeoTrust-os ellenőrzés miatt? Azért kérdezlek téged, mert valahol írtad, hogy Te is a cégedet regisztráltad. Előre is köszönöm a véleményed! Üdv Zoli

  9. 2011. július 27. szerda - 13:37

    Szia,
    Nálunk 1 nap alatt átment a regisztráció. A Geolocation-t kellet confirm -olni, majd pedig az fizetési feltételeket megadni. (Adószám, bankszáml szám) és estére Active volt az account. Szerintem hivd fel a supportot, hogy mi a kinjuk. 1 munka nap alatt átszokott menni a regisztráció.

    Üdv.,
    Attila

  10. mrazzoli
    2011. július 28. csütörtök - 07:48

    Felhívtam, köszi, nem találták meg a cégünket ellenőrzés során, de miután újra megpróbálták kérésemre már megtalálták. Köszi az infót!

  11. torok
    2011. augusztus 14. vasárnap - 19:20

    Szia!

    Ha jól tudom, olvastam július közepétől elérhető a marketplace. De nálam csak egy
    hibaüzenet jön, hogy nem elérhető az országban, régióban.

    Mi lehet a probléma?
    üdv.

    • 2011. augusztus 14. vasárnap - 20:11

      Az AppHub érhető el Július közepétől. A Marketplace ugyan jelenleg elérhető Magyarországról, de csak Mango frissítéssel ellátott készülékeken. (Pl. Dev Device) Hivatalosan valamikor ősszel kerül ki a frissítés (Talán Szept 1) Updatelődik a telefon és utána elérhető lesz a Marketplace magyar Live ID-val is.

  12. lacroix
    2011. október 2. vasárnap - 16:22

    “Ez a fizetési mód nem engedélyezhető. Ellenőrizze, hogy helyesek-e az adatok, vagy használjon egy másik fizetési módot. Ha továbbra is megjelenik ez az üzenet, lépjen kapcsolatba a pénzintézettel.”

    Nálam állandóan ezt írja. Próbáltam individualként, és cégként is…remek..A kártya dombornyomott. Egyébként a program már kész.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

