Kezdőlap > Windows Phone 7 > Windows Phone 7– 10 órányi Tutorial Video (Shot)

Windows Phone 7– 10 órányi Tutorial Video (Shot)

2011. május 25. szerda Hozzászólás Go to comments

Az elmúlt hónapokban elég sok SHOT (rövid és tömör) videót készítettem el Windows Phone 7 fejlesztés témakörét bemutatva.  Gyakorlatilag végighaladva a Windows Phone 7 fejlesztés legtöbb elemén. Közel 10 órányi videó anyagot sikerült összegyúrni ebből a témakörből.

A videók nagyrészt Full HD minőségű. 1-2 kivétel van.

Remélem hasznosnak találjátok őket. Várom a visszajelzéseket.

1 – A Windows Phone 7 alkalmazás platform
2 – A fejlesztő környezet bemutatása3 – Az Emulator
4 – Hello World és debug

5 – Projekt felépítése
6 – XAP

7 – Hello XNA
8 – Képernyő orientáció

9 – Orientációs események
10 -Egy egyszerű óra elkészítése

11 – Eseménykezelés Orientációs események
12 – Touch kezelés (alacsony szintű)

13 – Touch kezelés (magas szintű)
14 – Képek kezelése

15 – Image Source
16 – Kamera kezelés

17 – PhotoLibrary elérése
18 – Fénykép készítése és megjelenítése

19 – BingMaps
20 – Navigáció

21 – Navigáció – paraméterek
22 – Navigáció objektum

23 – Page State
24 – Isolated Storage

25 – Code vs XAML
26 – x:Name vs x:Key

27 – Button
28 – Border

29 – Multimédia
30 – ApplicationBar

31 – WebBrowser
32 – Grafikonok33 – Pivot
34 – TextBlock

35 – Property Syntax
36 – Property Inharitance

37 – Színek kezelése
38 – Speciális ecsetek

39 – Resources
40 – Style

41 – Theme
42 – Canvas

43 – Element Binding – Demo
44 – Binding Mode

45 – BO Binding
46 – Data Context

47 – Data Template
48 – IValueConverter

49 – WebBrowserTask
50 – Save Phone Number

51 – Animáció
52 – Animáció – Expression Blend 4

53 – Sample Data Source
54 – Projekció

55 – User Control
56 – PopUp

57 – Web szolgáltatások
58 – odata

59 – twitter

Kategóriák:Windows Phone 7 Címke: , ,
  1. Jaskó László
    2011. május 25. szerda - 08:43

    Bemelegítésnek jó.

  2. LewisFM
    2011. május 26. csütörtök - 19:28

    Szia!

    Hasznos videók, de letölteni, hogy offline is nézhető legyen, nem lehet?

  3. 2011. május 26. csütörtök - 19:30

    Elvileg nem, de ha adsz egy FTP-t arra feltöltöm neked. (8 Giga ha jól emlékszem)
    Tovább viszont ne publikád kérlek.

  4. Chriss
    2011. május 27. péntek - 01:04

    Szia!
    Nagyon jók a videók grat 🙂 Én most kezdtem el hobbi szinten tanulgatni a visual c#-t,érdekel a wp7-re való fejlesztés örülök, hogy megtaláltam ezeket a videókat sokat tanultam eddig belőle. Remélem lesz még sok hasonló. Ezeket a videókat le tudnám tölteni valahogyan?

  5. 2011. május 27. péntek - 08:17

    Szia,
    Örülök, hogy tetszenek a vidók.
    Lesz még hasonló, a következő kisebb sorozat (5 db) Office Add-in fejlesztésről fog szólni. Az anyagok már meg vannak.

    A videókat úgy tudom oda adni “Offline” formában ahogy fentebb is írtam.

    • Chriss
      2011. május 27. péntek - 11:11

      Szia megadod az email címed?

      • 2011. május 27. péntek - 11:13

        attila.turoczy[kukac)livesoftkft(pont)com

  6. Chriss
    2011. május 27. péntek - 12:08

    Küldtem emailt remélem megkaptad.

    • 2011. május 27. péntek - 13:33

      Szia.
      Megkaptam elkezdtem feltölteni.

  7. LewisFM
    2011. május 28. szombat - 12:00

    Szia!

    Sajnos nincs FTP lehetőségem. Viszont tudok letöltetni (ki nem), vagy elugornék személyesen egy lapotppal.

    B terv: kiírnád DVD-re és postán elküldenéd. Persze kifizetem a költségeidet.
    C terv: hivatalosan is letölthetővé teszitek a videókat. Tényleg mi az oka, hogy nem teszitek. A WindowsClient.net és a Silverlight.net oldalakról le lehet tölteni a videókat.

    Szóval nincs szerverem, de bármilyen megoldásra nyitott vagyok.
    Hogyan és hová küldjem az email címemet, telefonszámomat?

    • 2011. május 28. szombat - 12:21

      Szia,
      Lehet kiirom akkor DVD-re és feladom postán. (Régi Devportálos kollégáért simán 🙂 )
      Am az az oka, hogy mérik, hogy hányan nézték meg a videókat és a Microsoft éves céljaiba ez is beleszámít. Az offline megtekintés meg nem számolódik értelemszerűen, de 1-2 megtekintés nem számít még.

      • LewisFM
        2011. május 30. hétfő - 05:50

        Szia!

        Az tök jó lenne. Viszont akkor élnék azzal a lehetőséggel is (ha van), hogy a többi témában is megjelent videókat is kiírhatnád.

        Köszi:
        Ha erre az email címre írsz, akkor a teljes kontaktomat visszaküldöm, ebből a hozzászólásból az email címet pedig vedd majd ki légyszi.

        lewisfm@freemail.hu

    • Chriss
      2011. május 28. szombat - 19:29

      Hello tőlem letöltheted ha gondolod csak írd meg az email címed

      • blaci
        2011. május 29. vasárnap - 10:08

        szia, ha nem gond tudnál elérést adni nekem is a feltöltött anyaghoz ? Email : lazlo.balogh géméles vagyok 🙂

      • LewisFM
        2011. május 31. kedd - 06:46

        Szia

        Nekem is adhatnál elérhetőséget a letöltéshez:
        lewisfm@freemail.hu

  8. LewisFM
    2011. május 30. hétfő - 05:52

    Egyébként szerintem a letöltéseket is lehetne számolni, akár eltérő súlyozással.
    Vagy mondjuk ha valaki elkezdte nézni az adott videót SL-ben, az kapjon egy linket is, hogy le tudja tölteni, de csak akkor, ha bejelentkezett felhasználó.

  9. magyarm
    2011. május 30. hétfő - 08:04

    Helló, köszönet a videókért, nagyon hasznosak.

    Viszont szeretném jelezni, hogy a 16-os (kamera kezelése) részhez a 14-es rész (képek kezelése) videója van belinkelve. Gyanús volt, hogy ennyire hadilábon állsz a virág szó leírásával 🙂

    • 2011. május 30. hétfő - 09:28

      Javítom. Kösz.
      Virág szó?

    • 2011. május 30. hétfő - 09:29

      Jaja. Tényleg bénáztam egy sort a virággal 🙂

      • magyarm
        2011. június 1. szerda - 06:18

        (a “második” videónál először az lett gyanús, hogy má’ megint leírhatatlan virágok vannak. Korán volt. :))

        Ha érdekel, találtam még egy problémát, a 47-ben ~10:10-től kezdve állókép van, csak a hang megy.

        Böcsülettel végignéztem az egészet a megfelelő helyen, esetleg én is bejelentkezhetnék majd a letöltős verzióért?

  10. 2011. június 3. péntek - 15:29

    és esetleg én is a letöltésre ( tomzorz@tomzorz.me )

  11. ketyi01
    2011. június 15. szerda - 20:52

    Sziasztok
    Segítséget kérnék!!! Most lettem egy Samsung Omnia 7 tulajdonosa…..
    Sajnos nekem egy kicsit “sok” ez a készülék. Nekem az lett volna a célom vele hogy a PC-men lévő Word dokumentumokat rá tudjam tenni és bárhol használni. De ez valahogy sehogy nem sikerül. A PC nem látja a telefont így rárakni sem tudok semmit. Nem nagyon értek hozzá ezért kellene a segítség.
    Előre is köszönöm TT

  12. Horváth Ádám
    2011. július 11. hétfő - 11:37

    Üdvözlöm!

    A kérdésem az lenne hogy milyen módon tudom WP7.1Mango környezetben irt alkalmazásomat telepíteni a készülékre?
    A videón említ egy 100 dolláros fejlesztői licence-t, plusz a telefon unlock-olását de pontosan mi ennek a menete?
    Ill. a 10 alkalom akkor is ketyeg ha a már a fent lévő programot frissítem?

  1. 2011. május 26. csütörtök - 09:03

Vélemény, hozzászólás?

