Kezdőlap > .NET, Visual Studio > Visual Studio 2010 RC – Elérhető

Visual Studio 2010 RC – Elérhető

2010. február 9. kedd Hozzászólás Go to comments
image

Elérhető a Microsoft Visual Studio 2010 RC (Release Candidate – Kiadásra jelölt) változata.

Új funkciók a beta2-höz képest nem jelentek meg benne, viszont teljesítményén sokat javítottak. Amit be kell vallanunk bizony ráfért a rendszerre. Különösen nagy hangsúlyt fektettek a fejlesztők a Solutionök betöltési sebességének illetve a Buildelés / hibaker esés gyorsítására.

MSDN előfizetők számára már február 8-tól elérhető, publikusan pedig holnaptól azaz február 10-től lesz elérhető az új Visual Studio.

Ne feledjétek az amerikai időponttal egy időben Magyarországon is lesz Visual Studio 2010 Launch. (2010. Április. 12) Ne csináljatok más programot!

Kategóriák:.NET, Visual Studio
  1. Miklós
    2010. április 30. péntek - 22:03

    Mióta Pécsen a PTE-n végighallgattam a 4 napos kurzusodat elkzedtem érdeklődni a Microsoftos fejlesztési technikák iránt. Ez ügyben egyből fel is merült csomó kérdés, de amint megtaláltam a blogodat, hát jópárra már válaszra is találtam :)A VS2010 talán az eddigi legbarátságosabb fejlesztőeszköz amit valaha használtam.Köszi a kezdőlökést (:Minden tiszteletem.

  2. Attila
    2010. május 30. vasárnap - 08:28

    Szia Miklós.Örülök, hogy megadhattam a kezdő lökést :)Reméljük továbbiakban is ezen az úton haladsz majd.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

