Kezdőoldal > Kategorizálatlan > Hotmail elérése pop3 segítségével

Hotmail elérése pop3 segítségével

2009. augusztus 26. szerda Hozzászólás Go to comments

Bevallom meglepődtem a minap. A Windows Live szolgáltatásait böngészve véletlenül rátaláltam arra, hogy hogyan is lehet pop3 segítségével elérni a hotmail rendszertimage. Ez számomra azért meglepő, mert a hotmailről tudni kell, hogy a kezdetek óta, csak a kiemelt premium ügyfelek kaptak pop3 és smtp támogatást. Aztán ez a prémium szolgáltatás eltűnt. Kijött egy outlook conector csoda (lassan 3 éve) aminek a segítségével, az outlookunk tudott szinkronizálódni a fiókunkkal. Igen ám, de ez csak outlookhoz volt elérhető. Más alternatív leve levelező rendszerekhez nem. (Igaz egyéb szolgáltatásokat is nyújt a Connector. Nem csak a levelek letöltését biztosítja.)  De a mai napig abban a hitben éltem h már pedig a hotmailt nem lehet elérni pop3 an keresztül és smtp-vel se lehet levelet küldeni belőle. És láss csodát még is el lehet érni.

imageA beállítások:

Pop3 Server: pop3.live.com
Port: 995
SSL: Igen!

Smtp server: smtp.live.com
Authentikációt kér. (Outlook – Kimenő levelek kiszolgálója tab fül)
TSL/SSL: Igen (Automatikus)
Port: 598

Username: A windowlive id-d. A domainel egyűt. Pl: sajat.nevem@hotmail.com
Password: Értelemszerűen a jelszavad.

 

 

Hát ha valaki rajtam kívül nem tudta még, a beállításokat. Bár lehet én élek múltban.

Kategóriák:Kategorizálatlan
  1. 2011. június 11. szombat - 11:11

    Kedves Szerző! Egy szomszédom bukkant az Ön cikkére, de sem az Outlook 2003-ban, sem a Live-ban nem siekrült előhozni egy “Internet alapú levelezés beállításai” ablakot, vagy csak hiányosan, nem volt se “speciális”, se “kimenő”. Én is próbáltam segíteni, minden menüpontot kétszer is átnéztem, de sehol se láttam olyan helyet, ahová akár portszámot(pop3, smpt stb.) akár egyéb, az Ön által közölt képen szereplő beállítást lehetne módosítani. Kérem, ha lehetősége van, írja le, hogyan lehetne eljutni ehhez az ablakhoz. Köszönettel: Tordai Márton.

  2. Tordai Márton
    2011. június 11. szombat - 11:17

    Kedves Szerző! Egy szomszédom bukkant az Ön cikkére, de sem az Outlook 2003-ban, sem a Live-ban nem siekrült előhozni egy “Internet alapú levelezés beállításai” ablakot, vagy csak hiányosan, nem volt se “speciális”, se “kimenő”. Én is próbáltam segíteni, minden menüpontot kétszer is átnéztem, de sehol se láttam olyan helyet, ahová akár portszámot(pop3, smpt stb.) akár egyéb, az Ön által közölt képen szereplő beállítást lehetne módosítani. Kérem, ha lehetősége van, írja le, hogyan lehetne eljutni ehhez az ablakhoz. Köszönettel: Tordai Márton.

  3. 2011. június 11. szombat - 11:25

    Próbáld meg a vezérlőpult posta menüpont alól beállitani.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

